Nahlédnutí: Limpertsberg

Konvent Alžbětinek na Limpertsbergu


Komentáře

  1. Jee, kousíček od této budovy jsem studovala. Až mě bolí u srdce, když na to teď vzpomínám! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, a jaký obor? To je skvělý. Já to teď taky fotím s bolavým srdcem, protože se asi budeme vracet. Já teda v návrat doufám, dlouhodobě žít se mi tu už moc nechce, ale je mi jasný, že stýskat se mi jednou bude. (Já tudy vodím dceru do školy - Tramschapp.)

      Vymazat
    2. Teď koukám na tvůj blog - tys tu byla v roce 2015. To jsme se sem odstěhovali! :-O

      Vymazat
    3. Jojo, ekonomie, rok 2015 :). Tehdy ještě vyučování probíhalo na Limpertsbergu, dnes už je vše na novém campusu v Eschi. Pořád mi to leží v hlavě a ráda bych se do Lucemburska vrátila, moc mi to tam za těch pár měsíců přirostlo k srdci.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky